2010

2010 var de året jag tog studenten, det var de året jag bestämde mig för att gå sportfiskeutbildningen i Forshaga och ägna mig åt de som jag tycker är bland de roligaste.

2010 bjöd på många härliga fisketurer och bekantskaper med nya människor som man träffat.

Två nya arter kom även till i min statistik, min första lax som jag fick när jag var och fiskade lax med farsgubben i Orkla. Första gösen efter en trevlig dag på västra örten. Det blev dock ett uteblivande av nytt pb på gädda för min del vilket är extremt dåligt gjort, fast mest otur… då mitt pb fortfarande ligger på 4kg.  Året 2010 var allt som allt ett riktigt bra år som jag tror 2011 kommer ha svårt att toppa. Mina mål med 2011 är inte så komplicerade, bli en bättre flugfiskare. Förhoppningar om att fånga större fiskar är ganska givet men efter detta år kommer jag nog aldrig mer säga; ”Det känns som nytt pb idag alltså” God fortsättning på det nya året, hoppas det motsvarar alla era förväntningar!

2010 års profil, Tomas "minken" Klevfors


Kommentarer
Postat av: Björn

Gäddan kommer i år var så säker! :) God fortsättnig på dig med

2011-01-07 @ 14:40:25
URL: http://teamdalkars.blogg.se/
Postat av: Mamman

God fortsättning och lycka till med allt detta år.

Kram

2011-01-07 @ 17:41:51
Postat av: jonas

tack björn, tack mamma :)

2011-01-07 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0